أختر لونك
تسجيل الدخول
العودة   حلول البطالة الإمارات Unemployment Solutions UAE > أقسام الوظائف > وظائف دبي Jobs in Dubai

وظيفة مدير خدمة عملاء Client Servicing Manager - شركة Alsayegh Media في دبي

وظائف دبي Jobs in Dubai

تعلن شركة Alsayegh Media عن توفر وظيفة مدير خدمة عملاء Client Servicing Manager للعمل في دبي تتمتع شركة الصايغ ميديا ​​بفرصة نمو هائلة في دولة...

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 19-09-2020, 07:57 PM
uae_jobs uae_jobs غير متواجد حالياً
Guest
 
تاريخ التسجيل: Aug 2020
المشاركات: 900
معدل تقييم المستوى: 0
uae_jobs is on a distinguished road
وظيفة مدير خدمة عملاء Client Servicing Manager - شركة Alsayegh Media في دبي

تعلن شركة Alsayegh Media عن توفر وظيفة مدير خدمة عملاء Client Servicing Manager للعمل في دبي

تتمتع شركة الصايغ ميديا ​​بفرصة نمو هائلة في دولة الإمارات العربية المتحدة والمنطقة كمدير / مدير حسابات يساهم في نجاح توسيع نطاق العملاء والحسابات. يركز الدور على بناء وتنفيذ المشاركات الإعلامية عبر كل من الصناعات ومؤثري الأعمال. سيكون هذا الدور جزءًا لا يتجزأ من مختلف القطاعات في الوكالة مع المساهمة في نمونا المستمر في مكتبنا الديناميكي في دبي.


- أنت خبير اتصالات تعرف كيفية مزج تعقيدات صناعة معينة مع الفروق الدقيقة في التواصل الهادف.


- أنت رائد فكري ورائد في سرد ​​القصص وتشكيل صوت أفضل العلامات التجارية في المنطقة.


- سيساعد هذا الموقف في وضع إستراتيجيات وإدارة الأحداث الرئيسية للعملاء أثناء إدارة دورات المحتوى سريعة الحركة لتحقيق النتائج المرجوة للعملاء.


- كونك جريئًا ، وحشد الفريق ، وتقديم عمل جيد هو أول ما تحب ؛ يعد التنقل بمهارة في بيئة أعمال معقدة وتقديم المشورة للعملاء بشكل استراتيجي عبر المناطق الجغرافية طبيعة ثانية.


- أنت تجلب لك معرفتك في المجال وإحصاءاتك الإعلامية وسنعمل على إقرانك بعملاء رائعين يتطلعون إلى تولي مناصب قيادية ومواصلة النمو الإبداعي


- ستعملان معًا على تغيير شكل أي صناعة.


- يبدو وكأنه وظيفة أحلامك؟ تعال وانضم إلى العائلة. مهمتنا كبيرة ونحن نبحث عن الأفضل!


سيقوم مدير / مدير الحساب بإنشاء حملات وتوجيهها لتغيير الطريقة التي يفكر بها المستهلكون في عملائنا من خلال رؤى المستهلك ، ورواية القصص الغنية ، والفهم العميق لوسائل الإعلام الاستهلاكية.


المسؤوليات:



- إدارة وتنمية علاقات العملاء على مستوى رفيع لضمان توافق أصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين ، من خلال التفاوض وإدارة توقعات العملاء ورضاهم


- تحديد وقيادة استراتيجيات الوسائط الرقمية / الاجتماعية ؛ إما قائمة بذاتها أو كعناصر لخطط الاتصال


- تطوير وتنفيذ خطط الاتصال المتكاملة


- تقديم المشورة الاستراتيجية للعملاء الرئيسيين والعمل كمستشار موثوق للعملاء والمنافسين


- إعلام وتثقيف والتأثير على العملاء الحاليين والمحتملين في المستقبل مباشرة على قيمة الصايغ ميديا ​​وتحديد موقعها بالنسبة للوكالات المنافسة



- بناء الوعي وإبراز القدرات والمواهب والنتائج داخليا وخارجيا


- العمل كمدير مشروع في إعداد وتقديم النمو العضوي أو محتوى اقتراح الأعمال الجديد والاجتماعات الشخصية


- مشاركة الصناعة POV وفهم قوي للتحولات والفرص في مشهد الوكالة التنافسي.


- تحديد اتجاهات الاتصالات العالمية والرقمية والاجتماعية ؛ تثقيف العملاء / الوكالة في فهم أهمية مشاركة وسائل التواصل الاجتماعي


- التأكد من توافق أصحاب المصلحة الداخليين والخارجيين


- بمثابة اتصال أساسي يومي مع العملاء ؛ استباقي المشاركة في القضايا

المشاركة في إدارة الميزانية والموارد ؛ تتبع استخدام الفريق


- إدارة التطوير الوظيفي وأداء التقارير المباشرة ، وإدارة ما يصل إلى كبار الموظفين في قضايا الأزمات ، ورضا العميل / الفريق مع مساءلة الفريق لإظهار قيم الوكالة


- تم تحديد واجبات أخرى.


المتطلبات :


- يفضل الحصول على درجة البكالوريوس في الاتصالات أو الصحافة أو التسويق أو اللغة الإنجليزية أو أي مجال ذي صلة ، أو ما يعادلها من المعرفة و / أو الخبرة


- 4-5 سنوات من الخبرة في الاتصالات المتكاملة أو العلاقات العامة ، وسائل التواصل الاجتماعي ويفضل أن يكون ذلك في وكالة و / أو في صناعة قابلة للتطبيق ؛ 3 سنوات من الخبرة الإدارية المطلوبة



- خبرة لا تقل عن 3 سنوات مع صورة الشركة وإدارة القضايا / الأزمات والاتصالات الاستراتيجية عبر قطاعات الجمهور المتعددة.


- خلفية استثنائية في التسويق والاتصالات مع قدرة مثبتة على العمل مع العديد من المنصات الرقمية لإدارة تطوير القصة.


- الكفاءة مع مجموعة Microsoft Office (خاصة Outlook و Word و PowerPoint و Excel)


متطلبات إضافية:


- مستوى عالي من التحليل والتوصيات الإستراتيجية المبنية على معرفة الصناعة


- مستوى عال من المبادرة. تحمل المسؤولية عن دور في المشاريع


- أظهر عقلية إبداعية واستراتيجية


- أقام علاقات مع محرر و / أو محلل ووضع القصص بشكل استباقي


- تقديم عروض لمجموعات من جميع الأحجام ؛ نصب عمل جديد


- العميل وبيئة الأعمال: توجيه خدمة العملاء أمر لا بد منه. قد يكون ضغط العمل موجودًا من متطلبات التعامل مع مهام متعددة


- بيئة فريق سريعة الخطى (مواعيد نهائية ضيقة متكررة ، تعدد المهام ، إلخ.)


- مهارات عرض واستشارات قوية إلى جانب القدرة على القراءة والكتابة والتحدث باللغة الإنجليزية






















Overview


Alsayegh Media has a tremendous growth opportunity in UAE and the Region as an Account Manager/Director contributing to the success of an expanding clients & accounts. The role is focused on building and executing media engagements across both industries and business influencers. This role would be an integral part of the Various Sectors at The agency while contributing to our continued growth in our dynamic Dubai office.


- You’re a communications professional that knows how to blend the intricacies of a particular industry with the nuances of meaningful outreach.


- You’re a thought leader and a storytelling trailblazer who shapes the voice of the regions’s top brands.


- This position will help strategize and run major events for clients while managing fast-m***ng content cycles to drive clients’ desired outcomes.


- Being bold, rallying the team and delivering quality work are your first loves; skillfully navigating a complex business environment and strategically counseling clients across geographies is second nature.


- You bring your industry savvy and media insights and we’ll pair you with amazing clients looking to take leadership positions and continue to creatively grow.


- Together you’ll transform what the face of any industry can be.


- Sound like your dream job? Come join the family. Our mission is a big one and we’re looking for the very best!


The Account Manager/Director will create and land campaigns that change the way consumers think about our clients through consumer insights, rich storytelling, and a deep understanding of consumer media.


Responsibilities


Job Functions:


- Manage and grow senior level client relationships to assure internal and external stakeholders alignment, by negotiating and managing client expectations and satisfaction


- Identify and drive digital/social media strategies; either standalone or as elements of communication plans


- Develop and execute integrated communication plans


- Pr***de strategic counsel to key clients and serve as a trusted advisor on clients and competitors


- Inform, educate, and influence existing and potential future clients directly on Alsayegh Media value and positioning relative to competing agencies




- Build awareness and showcase capabilities, talent, and results internally and externally


- Serve as project manager in preparation and delivery of organic growth or new business proposal content and in-person pitch meetings


- Share industry POV and strong understanding of shifts and opportunities in the competitive agency landscape.


- Identify global, digital, and social communications trends; educate clients/agency in understanding the importance of social media engagement


- Assure internal and external stakeholders are aligned


- Serve as primary day-to-day contact with clients; proactively engage on issues
Participate in budget and resource management; tracking team utilization


- Manage career development and performance of direct reports, managing up to senior staff on crisis issues, and client/team satisfaction while holding the team accountable to demonstrating agency values


- Other duties as assigned.


Qualifications


Minimum/Preferred Requirements:


- Bachelor’s degree in Communications, Journalism, Marketing, English or related field is preferred, or the equivalent knowledge and/or experience


- 4-5 + years of experience in integrated communications or PR, Social Media preferably in an agency setting and/or within an applicable industry; 3 + years of management experience required




- Minimum of 3 years of experience with corporate image, issues/crisis management and strategic communications across multiple audience segments.


- Exceptional Marketing & Communications background with demonstrated capacity of working with various digital platforms to manage story development.


- Proficiency with Microsoft Office suite (particularly Outlook, Word, PowerPoint and Excel)


Additional Requirements:


- High level of analysis and strategic recommendations based on industry knowledge


- High level of initiative; take accountability for role on projects


- Demonstrated creative and strategic mindset


- Has established editor and/or analyst relationships and has proactively placed stories


- Made presentations to groups of all sizes; pitched new business


- Client and business environment: Customer service orientation is a must. Job pressure may exist from requirement of handling multiple tasks


- Fast-paced team environment (frequent tight deadlines, multitasking, etc.)


- Strong presentation and consulting skills along with the ability to read, write and speak English



للتقديم اضغط هنا

رد مع اقتباس
 

مواقع النشر (المفضلة) وتحتوي على WhatsApp لإرسال الموضوع إلى صديقك



مواضيع ذات صله وظائف دبي Jobs in Dubai


أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع




الساعة الآن 12:22 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd