أختر لونك
تسجيل الدخول
العودة   حلول البطالة الإمارات Unemployment Solutions UAE > أقسام الوظائف > وظائف الشارقة Jobs in Sharjah

وظيفة منسق عمليات Operations Coordinator - شركة MixJet Flight Support في الشارقة

وظائف الشارقة Jobs in Sharjah

تعلن شركة MixJet Flight Support عن توفر وظيفة منسق عمليات Operations Coordinator للعمل في الشارقة تشمل الواجبات والمسؤوليات التنفيذية ما يلي: يجب...

أضف رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 06-09-2020, 06:33 PM
uae_jobs uae_jobs غير متواجد حالياً
Guest
 
تاريخ التسجيل: Aug 2020
المشاركات: 900
معدل تقييم المستوى: 0
uae_jobs is on a distinguished road
وظيفة منسق عمليات Operations Coordinator - شركة MixJet Flight Support في الشارقة

تعلن شركة MixJet Flight Support عن توفر وظيفة منسق عمليات Operations Coordinator للعمل في الشارقة

تشمل الواجبات والمسؤوليات التنفيذية ما يلي:

يجب القيام بجميع الأنشطة من أجل تقديم خدمة ممتازة للعميل - في رحلة مخصصة
التعاون والتواصل:
عبر قسم العمليات وفرق وإدارات الشركة الأخرى من أجل تقديم خدمة ممتازة للعميل
بناء وصيانة:
العلاقة الممتازة مع العميل والبائع من خلال التواصل الدقيق والكامل والمهني
تجربة العميل الممتازة من خلال تقديم خدمة سريعة ودقيقة وكاملة ومهنية
استعداد البائع الممتاز وتصميمه على تقديم خدمات عالية الجودة لعملائنا - من خلال عمليات متابعة وطلبات سريعة ودقيقة وكاملة



التركيز الخاص على الخدمة: التصاريح وعمليات الطيران


الإشراف والتحليل
جميع الممارسات الداخلية والخارجية في تصريح تنفيذ مجموعة الخدمات المركزة من الأنشطة أثناء تنفيذ الرحلة
التقييم والمتابعة
مع Flight Operations Manager - حول الممارسات السيئة ، حول أفضل الممارسات
تصرف
اقتراح أفضل الممارسات لاستخدام واقتراح واتخاذ الإجراءات لتصحيح الممارسات السيئة
تطبيق أفضل الممارسات في العمل اليومي


جميع المهام والمسؤوليات الإضافية - تم تعيينها بواسطة مدير عمليات الطيران | مشرف عمليات الطيران | مدير العمليات | مدير عام




واجبات ومسؤوليات الوظيفية :

تنفيذ الرحلة (في رحلة مخصصة)


مرحلة التحضير للطيران



معالجة طلب العميل الجديد



أنا. تلقي والتحقق من طلب العميل


القراءة والفهم - جميع المتطلبات والخدمات المطلوبة
عمل قائمة - جميع المتطلبات والخدمات والتحقق من المعلومات والمستندات المطلوبة
حدد وحجز - المرجع المرتبط من النظام فقط
الكتابة - جميع الخدمات المطلوبة ، لصق الرقم ذي الصلة وطباعة طلب العميل



ثانيا. إقرار العميل



استيفاء - نموذج إقرار العميل
الإرسال - إقرار العميل خلال 10 دقائق
القائمة - جميع المعلومات المفقودة أو المطلوبة التي تحتاجها في رسالة الإقرار



ثالثا. طلب سفر العملاء - المعالجة الداخلية


التحقق - امتثال العميل.
إدخال - طلب الرحلة في Awery SYSTEM
التحقق - توفر الخدمة في نظام Awery في الموقع المطلوب.
الطلب - طلب شراء خدمة لمدير عمليات الخدمة (عند الحاجة)
متابعة - طلب شراء الخدمة مع مرجع الخدمة. مدير (عند الحاجة)
التدقيق المتقاطع - المستندات (عند الحاجة)
إرفاق - مستندات (عند الحاجة)
إرسال طلب خدمة المورّد - إلى البائع من خلال نظام Awery



رابعا. طلب خدمة البائع متابعة


متابعة - طلب خدمة البائع مع البائع
المتابعة - طلب خدمة البائع مع مدير عمليات الخدمة
تأكيد - الحصول على تأكيد من البائع: إيصال - فهم - قبول طلب بائع الخدمة



v. إحاطة العميل


التحقق - دقة واكتمال كل تأكيد لخدمة البائع
إرسال - تأكيد كل خدمة بائع إلى العميل - بمجرد أن نحصل عليه من البائع



السادس. استكمال طلب الطيران



التحقق - اكتمال طلب الرحلة ودقته لتنفيذ الرحلة
مكتمل - طلب الرحلة على Awery بعد تأكيد جميع الخدمات المطلوبة





معالجة طلبات العميل المراجعات



أنا. يتم النظر في جميع مراجعات طلبات العملاء مثل طلبات العملاء الجديدة



يجب القيام بجميع الأنشطة بما يتماشى مع عملية عمل طلب العميل الجديد




متطلبات الوظيفة (المؤهلات)



الدورات التعليمية والتدريبية


دبلوم المدرسة الثانوية وما فوق في مجال الطيران والفضاء أو العلوم التقنية


المعرفة والخبرة:


المعرفة حول دعم الطيران والفضاء الجوي
معرفة ممتازة باللغة الإنجليزية - كتابة ومحادثة
محو الأمية الحاسوبية
خبرة في صناعة الطيران أو الطيران - دعم الطيران


المهارات والقدرات:


مهارات الاتصال - الكتابة والتحدث
المهارات الفنية - الفهم الأساسي للمصطلحات والمعاني التقنية
مهارات التعامل مع الآخرين
مهارات إدارة علاقات العملاء
مهارات الحاسوب
مهارات إدارة الوقت
مهارات إدارة الأفراد
مهارات القيادة
مهارات حل المشاكل



الساعات / النقلات

حسب جدول العمل الذي حدده مدير العمليات



Flight Operation Coordinator


  • Executive duties and responsibilities *******:


  • Execution:
  • All activities need to be done in order to deliver excellent service to the client - in assigned flight
  • Cooperation and communication:
  • Across the Operations Department and other company teams and departments in order to deliver excellent service to the client
  • Building and maintain:
  • The excellent relationship with client and vendor through accurate, complete and professional communication
  • The excellent client experience by pr***ding fast, accurate, complete and professional service
  • The excellent vendor willingness and determination to pr***de high-quality services to our clients – through fast, accurate, complete follow-ups and requests

  • Service Special Focus: Permits and Flight Operations


  • Oversee and analyses
  • all internal and external practices in Permit execution of focused service group of activities during flight execution
  • Evaluation and follow up
  • With Flight Operations Manager – about bad practices, about best practices
  • Taking action
  • Propose best practices to use, propose and take actions to correct bad practices
  • Implement best practice in daily work


  • All ad-hock task and responsibilities - assigned by Flight Operations Manager | Flight Operations Supervisor |Operations Director | General Manager






SPECIFIC JOB DUTIES & RESPONSIBILITIES
  1. Flight Execution (in assigned flight)


  1. Flight Preparation Phase

  1. PROCESSING CLIENT NEW REQUEST




i. RECEIVING AND CHECKING THE CLIENT REQUEST


  1. Reading and understanding - all requirements and requested services
  2. Making a list of - all requirements and services and crosscheck with information and documents needed
  3. Select and Reserve - related reference from the system only
  4. Writing - all the services requested, stick the related number and printing CLIENT REQUEST




ii. CLIENT ACKNOWLEDGMENT

  1. Fulfilling - Client Acknowledgment Form
  2. Sending - Client Acknowledgment in 10 min
  3. Listing - all missing or required information you need in the acknowledgement message




iii. THE CLIENTS FLIGHT REQUEST - INTERNAL PROCESSING


  1. Checking - client compliance.
  2. Inserting - the flight request in Awery SYSTEM
  3. Checking - service availability in Awery system on requested location.
  4. Requesting - a Service Procurement Request to Service Operations Manager (when needed)
  5. Follow up - Service Procurement Request with Service Op. Manager (When needed)
  6. Crosschecking - documents (when needed)
  7. Attaching – documents (when needed)
  8. Sending Vendor Service Request - to the vendor through Awery system




iv. VENDOR SERVICE REQUEST FOLLOW UP


  1. Follow up - Vendor Service Request with the vendor
  2. Follow up - Vendor Service Request with Service Operations Manager
  3. Confirmation - getting confirmation from Vendor: RECEIPT - UNDERSTANDING - ACCEPTANCE of Service Vendor Request




v. BRIEFING TO CLIENT


  1. Checking - accuracy and completeness of each Vendor Service Confirmation
  2. Sending - each Vendor Service Confirmation to the client - as soon as we get it from the vendor




vi. COMPLETING FLIGHT REQUEST

  1. Checking - The Flight Request completeness and accuracy for flight execution
  2. Completing - The Flight Request on Awery after all services needed are confirmed








  1. PROCESSING CLIENT REQUEST REVISIONS




i. ALL CLIENT REQUEST REVISIONS ARE CONSIDERED LIKE CLIENT NEW REQUESTS

  1. All activities need to be done in line with Client New Request work process






JOB REQUIREMENTS (QUALIFICATIONS)




EDUCATION & TRAINING COURSES


  1. High school diploma and higher in the field of Aviation, Aerospace or Technical science


KNOWLEDGE & EXPERIENCE


  1. Knowledge about Aviation and Aerospace flight support
  2. Excellent knowledge of English ******** – writing and speaking
  3. Computer literacy
  4. Experience in Aviation or Aerospace industry – flight support


SKILLS & ABILITIES


  1. Communication skills – writing and speaking
  2. Technical skills – basic understanding of technical terms and meanings
  3. Interpersonal skills
  4. CRM skills
  5. Computer skills
  6. Time management skills
  7. People management skills
  8. Leadership skills
  9. Problem-solving skills




HOURS / SHIFTS
According to the work schedule set by Operations Director


للتقديم اضغط هنا




رد مع اقتباس
  #2  
قديم 07-09-2020, 07:12 AM
Badi Badi غير متواجد حالياً
عضو مميز
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
الدولة: uae.btalah.com
المشاركات: 918
معدل تقييم المستوى: 10
Badi is on a distinguished road

شكرا لك

رد مع اقتباس
أضف رد

مواقع النشر (المفضلة) وتحتوي على WhatsApp لإرسال الموضوع إلى صديقك



مواضيع ذات صله وظائف الشارقة Jobs in Sharjah


الكلمات الدلالية (Tags)
الشارقة, شركة mixjet flight support, operations coordinator, وظيفة منسق عمليات

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع




الساعة الآن 09:02 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd